سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق بارون
  •   ساده ترین حادثه
  • مرگ ساده ترین حادثه زندگی انسان است.درست مثل خواب،با این تفاوت که وقتی بیدار می شویم خود را در دنیای دیگری می بینیم بهتر از این دنیا.



  • نویسنده: اشک آسمون(جمعه 88/4/5 ساعت 8:34 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • لحظه دیدار
    شب به خیر
    احساس من
    دل شکستن
    بارم مینویسم
    آسمانی
    مرگ
    ساده ترین حادثه
    دلم تنگه
    گفت و گو
    اختیار
    تصمیم
    خوشبختی
    عشق
    ایمان
    [همه عناوین(29)][عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 8051
    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • تیر 1388

  •   درباره من

  • عشق بارون
    اشک آسمون
    صبور،کم حرف،با جنبه! یه کم سر به هوا و بازیگوش

  •   لوگوی وبلاگ من

  • عشق بارون

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • خبر(لحظه به لحظه)last news

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی