سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق بارون
  •   بارم مینویسم
  • باز می خوام برات بنویسم عزیزم
    باز اومدم حرفای تکراری بزنم،همون حرفای همیشگی.می دونم که فقط تویی که همیشه واسه شنیدن حرفام هرقدرم که تکراری باشه حوصله داری؛فقط تویی که حرفامو می فهمی،منو میشناسی حتی بهتر از خودم،تویی که باهات آرومم،تویی که باهام یکی شدی عین خودم با خودم.باز میخوام بگم از حرفایی که به زبونم نمیاد،نمیتونم با گفتنش آذارت بدم،به خودم حق گفتنشو نمیدم.از غصه خوردنت میترسم،از ناراحت شدنت دلگیر میشم از خودم دلگیر میشم،من حق ندارم با حرفام،کارام،افکارم ذهنتو درگیر خودم کنم.
    میخوام همیشه فقط از خوشیام برات بگم نه از اینهمه نا خوشیم،میخوام فقط با من از زندگیت لذت ببری.اگه غیر این باشه نمیتونم خودمو ببخشم؛متاسفم که هیچ وقت نمیتونم اونجوری که میخوای باهات راحت باشم،که نمیتونم بگم اونایی که منتظر شنیدنشونی.فقط میگم منو ببخش!

  • نویسنده: اشک آسمون(پنج شنبه 88/4/18 ساعت 12:19 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • لحظه دیدار
    شب به خیر
    احساس من
    دل شکستن
    بارم مینویسم
    آسمانی
    مرگ
    ساده ترین حادثه
    دلم تنگه
    گفت و گو
    اختیار
    تصمیم
    خوشبختی
    عشق
    ایمان
    [همه عناوین(29)][عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 8074
    بازدید امروز : 27
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • تیر 1388

  •   درباره من

  • عشق بارون
    اشک آسمون
    صبور،کم حرف،با جنبه! یه کم سر به هوا و بازیگوش

  •   لوگوی وبلاگ من

  • عشق بارون

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • خبر(لحظه به لحظه)last news

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی