سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق بارون
  •   دل شکستن
  • هروقت دل کسی رو شکستی روی دیوار میخی بکوب تا ببینی چقدر دل شکستی،هروقت دلشان را بدست آوردی میخی را از روی دیوار بکن تا ببینی چقدر دل بدست آوردی،اما چه فایده...؟؟؟که جای میخها بر دیوار می ماند.

  • نویسنده: اشک آسمون(شنبه 88/4/20 ساعت 12:43 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • لحظه دیدار
    شب به خیر
    احساس من
    دل شکستن
    بارم مینویسم
    آسمانی
    مرگ
    ساده ترین حادثه
    دلم تنگه
    گفت و گو
    اختیار
    تصمیم
    خوشبختی
    عشق
    ایمان
    [همه عناوین(29)][عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 8072
    بازدید امروز : 25
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • تیر 1388

  •   درباره من

  • عشق بارون
    اشک آسمون
    صبور،کم حرف،با جنبه! یه کم سر به هوا و بازیگوش

  •   لوگوی وبلاگ من

  • عشق بارون

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • خبر(لحظه به لحظه)last news

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی